در صفحه اصلی سایت روی گزینه “ورود به حساب کاربری” کلیک کنید و سپس از طریق گزینه ثبتنام و با تکمیل اطلاعات، فرآیند عضویت را انجام دهید.
جهت بازیابی کلمه عبور روی گزینه “رمز خود را فراموش کردهام” کلیک کنید و پس از دریافت کد پیامکی میتوانید رمز عبور جدید وارد نمایید.
در صورت تمایل ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. پس از جستجو و انتخاب محصول موردنظر روی گزینه ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.
پس از اتمام فرآیند ثبت سفارش میتوانید گزینه نهایی کردن خرید و پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه بانکی، اطلاعات پرداخت خود را وارد نمایید.
برای پرداخت اینترنتی به موارد ذیل نیاز دارید.
شماره کارت (شماره 16 رقمی روی کارت عابربانک)
کد ۳ یا ۴ رقمی که روی کارت بانکی درج شده (CCV2)
تاریخ انقضاء مندرج روی عابربانک
رمز دوم کارت (رمز پویا)
ممکن است به دلیل اختلال در درگاه بانک، انتقال وجه بهصورت کامل و صحیح انجام نگیرد، در این حالت وجه بهصورت اتوماتیک طی 72 ساعت کاری مجدد به حساب شما برمیگردد.
لازم به ذکر است در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.
بله. اگر به دلایلی ثبت سفارش از طریق وبسایت فروشگاه برای افراد مقدور نباشد، میتوانند با شمارهتلفن 09149140147 تماس حاصل نموده و سفارش خود را ثبت نمایند اما در راستای انتخاب صحیح محصول و کاهش بروز خطا و نیز تسریع پروسه پردازش و ارسال، توصیه میگردد مشتریان محترم سفارشهای خود را بهصورت اینترنتی شخصاً ثبت نمایند.
شما میتوانید جهت ثبت لغو سفارش با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و درصورتیکه سفارش شما بستهبندی و ارسال نشده باشد، لغو سفارش انجام میگردد.
پس از تأیید کارشناسان ظرف مدت 1 الی 2 روز کاری کل وجه پرداختی شما مسترد خواهد شد.
خیر. در این بازه زمانی، سرویس پرداخت در محل فعال نمیباشد و برای تمامی سفارشها پرداخت بهصورت اینترنتی امکانپذیر میباشد.
پس از آمادهسازی سفارش و هنگام ارسال مرسوله، شماره کد 24 رهگیری، جهت پیگیری سفارش از طریق سامانه پیامکی زدشاپ برای شما ارسال میشود که میتوانید از قسمت رهگیری سفارش مرسوله خود را پیگیری کنید.
خیر، کالاهایی که دارای گزینه افزودن به سبد محصولات هستند امکان ثبت دارند.
شما عزیزان در 24 ساعت شبانهروز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت نمایید.
با ورود به حساب کاربری خود، میتوانید تمامی اطلاعات اعم از تعداد و جمع سفارشها را ملاحظه فرمایید.
تأمین و جلب رضایت حداکثری مشتریان، یکی از معیارهای کلیدی و حائز اهمیت برای فروشگاه اینترنتی زد شاپ میباشد، در این راستا میکوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از تحویل محصول، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
اگر بنا به دلایلی تصمیم به بازگشت یا تعویض کالای خریداری شده داشتید، ما بدون چونوچرا در کنار شما هستیم! شما میتوانید تعویض یا مرجوع کالا را ظرف مدتزمان 3 روز پس از دریافت محصول انجام دهید. لازم به توضیح است که امکان مرجوع کالا و عودت وجه یا خرید یک محصول دیگر و تعویض کالا، برای شما وجود دارد.
مشتریان محترم میتوانند جهت استفاده از خدمات پس از فروش با شمارهتلفن 09149140147 تماس حاصل نموده و مشخصات خرید به همراه علت مرجوعی خود را بیان نمایند.
پس از بررسی سریع توسط کارشناسان، هماهنگی لازم جهت تعویض محصول یا مرجوع کالا و عودت وجه، صورت میگیرد.
چند نکته در مورد بازگرداندن کالا
- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید و از بازگرداندن محصول بدون هماهنگی جداً، خودداری کنید.
- هدایا و اشانتیون ارسالی از طرف زدشاپ شامل خدمات تعویض یا مرجوعی کالا محسوب نمیشوند.
- برای بازگرداندن باید محصول همانند شرایط اولیه، همراه با تمامی متعلقات و در جعبه اصلی به خوبی بستهبندی شود و همچنین جعبه محصول بدون پارگی و آسیبدیدگی باشد و برچسب و نوشته اضافی بر روی آن درج نشود.
- محصولات حساسیت محور و محصولاتی که حساسیت بهداشتی دارند (مانند لوازم آرایشی، لباس زیر و غیره)، در صورت باز شدن پلمب محصول امکان مرجوعی ندارند.
- لباس و پوشاک خریداری شده در وضعیت اولیه قرار گرفته و ملزومات، برچسب برند، دکمه و غیره جدا نشده باشد و همچنین هیچگونه آثار استفاده (مانند لکه، عطر، رنگپریدگی و غیره) نداشته باشند.
- هنگام تحویل محصول به پست جهت بازگرداندن کالا، آدرس یا نوشته بر روی جعبه اصلی محصول ننویسید و در صورت لزوم محصول را داخل جعبه دیگری قرار داده و ارسال کنید.
- در صورت ارسال با پست پیشتاز، تصویر رسید پستی را به آدرس Info@zedshop.ir ایمیل کنید.
در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مأمور پست و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بستهبندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردند و درصورتیکه کالا از نظر سلامت ظاهری و بستهبندی دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهند.
در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی (بهمنزله دریافت کالا بهصورت صحیح و سالم) را امضاء نمایند، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تأیید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد. برای تمامی مرسولات به میزان ارزش محصول یا محصولات، حق بیمه پرداخت میگردد و در همین راستا طبق قوانین، پرداخت خسارت برعهده شرکت پست یا باربری بوده و فروشگاه صرفاً سعی میکند پیگیریهایی بهصورت موازی برای دریافت سریعتر خسارت مشتری انجام دهد.
بله در صورت مغایرت، باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا اطلاعرسانی انجام گیرد.
فروشگاه اینترنتی زد شاپ در مناسبتهای مختلف، اقدام به ارائه کد تخفیف و برگزاری جشنوارهها مینماید که شما میتوانید با دنبالکردن صفحه اینستاگرام زد شاپ از آنها باخبر شوید.
شرایط استفاده از کد تخفیف میتواند نسبت به جشنواره یا طرح متغیر باشد، به همین جهت شرایط آن به همراه خود کد تخفیف برای شما ارسال میگردد.
بله، اعضای فروشگاه اینترنتی زد شاپ همواره تمام سعی و تلاش خود را انجام میدهد تا وضعیت قیمتها و موجودیهای سایت به روز باشد.
خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه امکان خرید حضوری تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.
بله، اعضای گروه زدشاپ تمام تلاش خود را میکنند تا مشخصات دقیق و اطلاعات کامل و موردنیاز برای خرید هر محصول در سایت وجود داشته باشد، بااینحال درصورتیکه اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نمیباشد، میتوانید با شماره 09149140147 تماس حاصل نموده و سؤالات خود را با کارشناسان فروش مطرح نمایید و سپس در صورت تمایل سفارش خود را ثبت بفرمایید.
شما عزیزان هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت زد شاپ وارد درگاه بانک شده و از طریق درگاه و وبسایت خود بانک، وجه را پرداخت مینمایید. لازم به ذکر است که درگاههای بانکی باتوجهبه اینکه از روشها و پروتکلهای امن، اعم از https و … استفاده میکنند، جایی برای نگرانی ندارند.
(واردات و تهیه محصولات بهصورت مستقیم = امکان ارائه بهترین قیمت در کنار بهترین کیفیت = عرضه محصولات برای مشتریان بهصورت خرده اما به قیمت عمده)
ما آگاهیم که در عصر بازار رقابت و در شرایطی که بسیاری از فروشگاههای مدعی، با تبلیغات و صرف هزینههای گزاف و نمایش ظاهر پرزرق و برق بجای ایجاد ارزش افزوده و جلب رضایت مشتری، سعی در کسب اعتبار برای خود دارند، ما اعتبار خود را در گرو ایجاد یک تجربه رؤیایی و لذتبخش برای مشتریان خود میدانیم، برایناساس باور داریم که هیچ متغیری برای موفقیت یک کسبوکار، بالاتر از میزان رضایت مشتریان نمیباشد، در همین راستا با تلاش مضاعف و ایجاد بستر مناسب در جهت با بالابردن میزان بهرهوری و کارایی سیستم از طریق واردات، تهیه و توزیع مستقیم محصولات و کم نمودن حاشیه سود خود، در کنار ارائه خدمات بیشتر و بهتر، رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب نماییم؛ در نتیجه یک تجارت برد – برد برای ما و مشتریان ما.
هنگام خرید یک محصول، به همان اندازه که قیمت خرید محصول اهمیت دارد، کیفیت محصول و تضمین اصل بودن کالا نیز حائز اهمیت است.
ازآنجاکه گروه زد شاپ محصولات خود را به صورت مستقیم از مراجع معتبر و رسمی برندها تهیه میکند و با تولیدکنندگان و شرکتهای معتبر در حال همکاری است، مشتریان گرامی میتوانند با خیالی آسوده و مطمئن محصولات باکیفیت و اصل را خریداری نمایند. فروشگاه اینترنتی زد شاپ اصالت و کیفیت تمامی محصولات ارائه شده را تضمین میکند.
لازم به توضیح است که کشور سازنده روی اصالت کالا تأثیری ندارد و این برند معتبر و نامآشنای محصول است که کیفیت و اصالت کالا را تعیین میکند. به عنوان مثال در حال حاضر بسیاری از محصولات موجود در بازار ایران و جهان، ساخت کشور چین میباشد که تنها دلیل این امر، هزینه ارزانتر خط تولید محصولات در این کشور میباشد.
فروشگاه اینترنتی زد شاپ دارای مجوز فعالیت از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد.
فروشگاه اینترنتی زد شاپ یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی کشور است که روزانه سفارش های متعددی را به تمام نقاط ایران ارسال می نماید.