ضمن تشکر و قدردانی، از اینکه فروشگاه اینترنتی زد شاپ را انتخاب کردهاید بسیار خرسندیم. امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل ممکن پاسخگوی اعتماد شما باشیم.
در راستای تأمین رفاه حال مشتریان گرامی و ایجاد خرید آسان و مطمئن، پس از نهایی کردن سفارش و ثبت آن، سامانه پیامکی فروشگاه اینترنتی زد شاپ مشخصات خرید و سایر اطلاعات لازم را ارسال مینماید. متعاقباً پس از پردازش و آمادهسازی سفارش و پس از تحویل مرسوله به اداره پست، پیامکی نیز تحت عنوان “کد رهگیری مرسوله” خدمت مشتریان ارسال میگردد که شما عزیزان میتوانید با وارد کردن کد 24 رقمی در کادر زیر، از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع شوید.
لازم به توضیح است برای تمامی مرسولات به میزان ارزش محصول یا محصولات، حق بیمه پرداخت میگردد و در همین راستا طبق قوانین و مقررات، شرکت پست یا سایر شرکتهای طرف قرارداد زدشاپ میبایست مرسوله را صحیح و سالم در مقصد تحویل دهند. به همین دلیل مشتریان محترم موظف هستند زمان تحویل مرسوله و در حضور مأمور پست و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بستهبندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردند و درصورتیکه کالا از نظر سلامت ظاهری و بستهبندی دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه، بلافاصله موضوع را به فروشگاه زدشاپ اطلاع دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص میتوانید قسمت سؤالات متداول را مطالعه فرمایید.
ما پایبند به دو ارزش همیشه ثابت و بیقید و شرط هستیم، هر چقدر رشد کنیم و قلههای موفقیت را فتح کنیم، ممکن است در این مسیر فرآیندها و استراتژیهای ما تغییر کنند، اما این دو اصل اساسی همچنان ثابت و بدون تغییر خواهند بود و سوگند کاری گروه زدشاپ محسوب میشوند.
اصل اول، تأمین رضایت حداکثری مشتریان از محصولات و ایجاد بیشترین مزیت در خدمات.
اصل دوم، تلاش روزافزون گروه زد شاپ در جهت تحقق هرچه بهتر اصل اول!